0item(s)

Δεν έχετε προϊόντα στο καλάθι σας.

Product was successfully added to your shopping cart.

Πολιτική Επιστροφών

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους:

  • Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του dourosoptika.gr πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά ή με κακή συσκευασία)
  • Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από το dourosoptika.gr
  • Σε όλες τις περιπτώσεις όπου ο καταναλωτής άλλαξε γνώμη για τα προϊόντα που αγοράστηκαν, σύμφωνα με τον νόμο Ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013), και μπορεί να προβεί στην επιστροφή τους, συνοδευόμενα από την αρχική συσκευασία και των συμπεριλαμβανομένων εγγράφων.
Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του. Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κλπ.). Η εταιρεία μας λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα ούτως ώστε όλα τα προϊόντα να συσκευάζονται με ιδιαίτερα προσεκτικό τρόπο προκειμένου να τα παραλάβετε χωρίς φθορές.

Ο καταναλωτής μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας του καθώς να ζητήσει και επιστροφή χρημάτων και όχι απαραίτητα νέα παραγγελία ή αντικατάσταση, χωρίς να αιτιολογήσει την επιστροφή. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε εδώ.

Σε περίπτωση που η παραγγελία ακυρωθεί πριν την αναχώρησή της από το κατάστημα, ο καταναλωτής μπορεί να προβεί σε επιλογή ενός διαφορετικού προϊόντος ή να αιτηθεί την επιστροφή του καταβληθέντος ποσού.
Σε περίπτωση που παραλάβετε το προϊόν χωρίς να εκφράσετε συγκεκριμένη επιφύλαξη σημαίνει ότι έχετε παραλάβει ανεπιφύλακτα το προϊόν από την εταιρεία μας. Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το ηλεκτρονικό κατάστημα dourosoptika.gr .
Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
  • Να επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το ηλεκτρονικό κατάστημα
  • Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
  • Το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)
Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών τότε το dourosoptika.gr δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και αντικατάσταση.
Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη για την αγορά σας, το κόστος μεταφοράς τις επιστροφής του προϊόντων είναι δική σας ευθύνη.

O έμπορος οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους. Στα χρήματα που θα επιστραφούν πρέπει να περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώθηκαν από τον καταναλωτή για την αγορά.